surprizbebe dgltkn fiyatı biraz daha uygun diye avent almıştım. Memnunum çok yere atıyo mama sandalyesinden. Sağlam😊
maviummu19 dgltkn ıkea nın alıştırma bardağını aldım suluk olarak 75 tl ve aşırı kullanışlı akıtmıyor kapağı aşırı sağlam ve 7 aylık kızm rahat içiyor
suheyla92 dgltkn bizde avent var 19 aylik 1 yasindan beri kullaniyoruz yere firlatmalar vs hat safhada ama sapasağlam akitma vs yapmiyor memnunum
annelife dgltkn aventin yedek pipeti yok ısırırsa zarar görürse yeni almak zorunda kalacaksınız. Ben muchkin almayı düşünüyorum
Tugcebb dgltkn munchkhine. 1 yaşını geçti hala kullanıyoruz. Şuana kadar aldığım şeylerde en çok memnun kaldığım ürün 😊