Toptan53 benim oğlum da 18 aylık o da ara sıra parmak ucunda yürüyor yürürken de bayağı keyif alıyor bende takıyordum kafaya neden böyle yürüyor bir sorun mu var diye ama küçükken bende öyle yürüyormuşum ondan sonra takmadım açıkçası 😅 ama tabi eğer 2 yaşına kadar böyle devam ederse doktorun görmesi lazım