bad28 Kızlar yanlışlıkla külot bez siparişi vermişim. Ve stok yapmıştım🫣 Daha önce hiç kullanmadım. Bebeğim 8 aylık. Kullanımı daha mı rahat yoksa taşma vs. Oluyor mu? Yoksa iade edeceğim
aayyyssee bad28 çıkarması rahat kenardan yırt hemen güzel ama giydirmesi sıkıntı bütün altını çıkar giydir falan gıcık iş,taşma vs olmamıştı benim kullandığım zman
Feyzosumunannesi bad28 Yazın genellikle külot bez kullanırdım kızıma. Kışın hepsini çıkar giydir zor olduğu icin kullanmıyorduk. Memnunduk
Balkiz15 Canım Sleepynin külot bezi çok rahat hiç taşma yaşamadım ayrıca cırtlılar iki saat bağla et çok zor külot beze bi alıştın mı vazgeçiş zor olur😀
KayraVeAnnesi_06 bad28 Bende sizin kullandığınız aylarda başlamıştım , 2,5 yaşına kadar da kullanmaya devam ettim aşırı rahat hiç sorun yaşamadım ben