3 ay önce tuvalet alışkanlığı kazandırdığımı düşündüğüm 24 aylık kızımın 1 aydır aşırı yorduğunu kabul ediyorum.
Çişini yaptığında söylüyor
Asla öncesinde söylemez oldu
Siz bu hatırlatmaları ne kadar süre yaptınız? Bi anda bez bağlarsam ona daha mı kötü olur ne olur hiç bilmiyorum annem asla yapma kötülük olur diyor bu konuda da hiç tecrübesi olan var mı
Özellikle mi yapıyor inat mı günde 10 kere 45 dakikalık krizler üst değiştirme mevzuları zaten nefret ediyor çok zorlanıyorum artık en ufak önerinize muhtacım kızlarrr