26 aylık oğlum var hasta değil ama afedersiniz işer gibi kakasını yapıyor aşırı ishal var. Üstü başı batıyor çok pis ama pis bir koku var. Hasta değil ama ne ateş ne kusma ne bişi Hiçbişi yok. Sadece biraz iştahsız yemek yemiyor çok. Neyden bu kadar ileri bir ishal başlar ki?