gizemmeh4 Kızlar elma sirkesi aldım nasıl.kullancam.kullanan varsa fayda ettimi size sezeryan olalı 3 ay oldu kullanabilir miyim emzirmiyom
ppars gizemmeh4 ben ananas sirkesi kullanıyorum ödem atmak için bu şişe bitince elma sirkesine geçeceğim aslında en doğalı elma sirkesi 1 yemk kaşığı 1 bardak suya koyup sabah aç karnına içiyorum faydasını görüyorum sirkenin zararı olmuyormuş ve emziriyorum
selimtahamom gizemmeh4 elma değilde ananas sirkesini duymuştum ben ödem attırıcı olarak, sabahları aç karna 1 su bardağına 1 yemek kaşığı olarak
ppars Birde cia tohumu 1 yemek kaşığı yarım limon suyunu 1 şu bardağına karşıştırıp biraz bekletip onu da aç karnına içiyorum bende 67 günlük anneyim bu kürün de zararı yokmuş internette de öyle yazıyor hatta cia tıiohumunın faydaları bile varmış