parliko11 ay herkes ılık banyo diyo ben hiç banyodan sonra rahatladığını görmedim bebeğimin valla 2,5 aylığız bizde. Reflü hırıltısı öksürük hıçkırık boğazında balgam varmış gibi bir his emerken zorlanma hepsi var. Üstüne gaz ağrısı 3-5 günde bir kaka yapma. Geçicek mi gerçekten son 1 ay mı kaldı gerçekten