beybimeybi Benim annemde de işitme kaybı vardı, cihazı aldık ama kullanamadı ses çok fazla işitildiği için. Bu cihazlar için deneme süresi oluyor diye hatırlıyorum biz geri iade etmiştik, detaylı bir araştırma yapmanızı öneririm hâla deneme süresi varsa kullanıp kendisi karar vermiş olur en azından