DorukHilal Merhaba kıymetli annelerim nasılsınız iyisinizdir inşallah .. bebeğim 14 aylık kıyafetlerinden lekeler çıkmıyor neler kullanıyorsunuz veya nasıl çıkarıyorsunuz paylaşırsanız çok sevinirim.. şimdiden çok teşekkürler herkese iyi geceler💕
PelinKaraca DorukHilal canım ben normal sıvı deterjan kullanıyorum persil veya ariel hiç leke olmuyor. Durulama yaparken de iki kere durulatıyorum çocukların kıyafetlerini.
Tulaymustafa DorukHilal canım ben vanish cosla kullanıyorum bi kapak çamaşırlarla atıyorum içine tertemiz çıktı
Annelikyolunda DorukHilal minoris in leke çıkarıcı spreyini kullanıyorum. Üstündeki leke kurumadan sıkıyorum sonra makineye atıyorum. Memnunum.