Senossss alerjik bi durumumuz yok. Kıvamı farklı farklı. Yani kabız değil, bazen koyu bazen cıvık. Gün içinde farklı farklı kıvamlarda yapıyor. Ben bi sorun olduğunu düşünmedim açıkçası. Kilo alımı bu aylarda düşüyor ama biliyorsunuz dimi? Yani ilk aylar gibi 1 kilo falan almıyorlar. Bu doğrultuda kilo alımımız normal. En son 8.400 dü