Sunismyson İkimiz birlikte katılıyorduk. Çoğu çocuğun annesi çıkıyordu ama benimki izin vermiyordu, ağlıyordu. Etkinliklere adapte olmuyordu. Kimseyle muhatap olmuyordu çünkü ben vardım.
Kreşte tam tersi, bensiz kaldı ve arkadaşlarıyla oynamanın ne kadar eğlenceli olduğunu gördü. Bunu gördüğü an, benimde onu alacağımı bildiği için artık sevmeye başladı.
Kimse benim oğlumun kreşe alışacağını düşünmüyordu ama herkesi şaşırttı maşallah
Sabah yanıma gelip; annee hadi kalk tatil bittii diyor. Bu cümleleri 2 ay önce mümkün değil kuramazdı 🥲🙏🏻