İki buçuk aylık bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu oldu ikinci kez. Doktor ultrasona gönderdi böbreklerinde büyüme göründü. Enfeksiyona bağlı büyüme de olabilir büyüme olduğu için enfeksiyon da olabilir dedi. Başına gelen enfeksiyon geçince normale dönen varmı