KuzeyinAnnesi03 Sarma Su böreği Poğaça Kurabiye karışık Mercimek köftesi Patates salatası Kap kek tarzı birşey Tatlı yapmayı düşünmüyorum pasta olduğu için yapılması gerekir mi. Başka neler olabilir yada yeterli mi 🥰
KayraVeAnnesi_06 KuzeyinAnnesi03 Menü gayet yeterli ve güzel sadece salatalardan biri yoğurtlu seçilebilir hepsi kuru gibi olmuş çnkü
semakaya2525 KuzeyinAnnesi03 merhaba konuyla alakasız ay sonu 2 yaşına girecek uyku rutini nasıl sizin
Zumra_Fatma KuzeyinAnnesi03 bence kap kekide çıkarın listeden pasta zaten tatlı ve kek yerine geçtiği için gerek yok bence
KayraVeAnnesi_06 KuzeyinAnnesi03 Anladım tamam. O zaman gayet yeterli ve güzel bence 👍🏻 şimdiden güzel hayırlı yaşları olsun ✨🙏🏻
KuzeyinAnnesi03 uykusuzanne__ teşekkür ederim zaten 15 20 kişi aile arası olacak evde kadınlar arasında gün gibi 🥰🤍
KuzeyinAnnesi03 semakaya2525 akşam 21.30 da uyuyor kendi odasında kendi yatağında uyuyro yatırıp çıkıyoruz. Sabah 7 8 gibi uyanıyor. Öğlen 12 1 gibi yatırıyor en fazla 3 saat en az 1 saat uyuyor öğlen.