41 günlük uykuya 2 gündür çok direniyor sürekli o rem uyku dedikleri halde gülüyor sinirleniyor yarı gözler açık kaş göz oynama hali. Meme de de durup uyumak istemiyor adam akıllı orada uyuyup dalınca geri uyanınca yine ağlıyor alırken zorlanıyor emerken küfür eder gibi homurdanıyor uykusunu alamıyor gibi öyleyken gündüz derin hiç uyumadı yorgun düştü geçici mi anlamadım. Kahvaltı bile yapamadım 🤩birde akşam deprem oldu üstüne üstelik zehir gibi bir gündü 🥹🤩