Uyandıktan ne kadar zaman sonra kahvaltı veriyorsunuz? Bebeğim 14 aylık. 7:30′da uyandı diyelim, ennn geç 8de kahvaltısı önünde olur ve çok iştahlı da yemez. Mesela bugün ıspanaklı omlet yaptım, çeyreğini yedi. 2 tatlı kaşığı erik marmelatı, 3-4 kaşık tahin pekmez yedi. Az önce bir reels izledim. Çocuklar 6:45′te kalkıyor. Aile bir kahve saati yapıyor, kitap keyfi yapıyor, bu arada çocuk biraz emiyor kahvaltı 8e kalıyor. Yani bu şekilde mı olması lazım acaba diye düşündüm çocuğum normalde iştahlı çünkü kahvaltı hariç. Siz nasıl veriyorsunuz?🤣🤣