Evet arkadaşlar yarından itibaren tadımlara başlıyoruz. Doktor hafif alerjik olduğumuz için 3 gün kuralıyla hareket etmemizi söyledi. Şimdi size sorum şu; Su içirmeye nasıl başlamalıyız?
Elimde mamajoo alıştırma suluğu var. Tadımlara başladığım andan itibaren su verebilir miyim alışması için?