ozlemdimetokalii 18 aylıktı sadece öğlen uykusunda ve gece uykusunda alıyordu uykudan uyandiginda aramıyordu o yüzden çok emzik bağımlısı değildi aslında ben karar verdiğimde gündüz uykusunda vermedim zaten beraber uyuyorduk o yüzden sorun olmadı gece uykusunda ilk gün aradı emzik gezmeye gitmiş dedim ikinci gün de aynı şekilde yaşadık üçüncü gün zaten hiç sormadı çok basit bir şekilde bıraktı bence küçükken bırakmak en doğrusu