mec734_ Bebeğim 4 aylık yavaş yavaş tutmaya başladı ama tam idrak edemiyor tam anlamıyla ne zaman eline verdiğim nesneleri tutar
canbartuuu mec734_ benimki 4 ay 10 günlük uzatıyorum tutuyor çıngırağı mesela ama sonra ağzına götürüyor tabiki 😂😂
Beyzaveduru 2 aylıkken oyun halısına yatırıyordum eliyle oyuncakları sallıyordu. Sonra 3 aylıkken kavramaya başladı