Robot süpürgem Roborock Q7 max. Artık eskisi gibi süpürmüyor arkasından yine ben süpürüyorum maksimumda çalıştırdığım zaman güzel süpürüyor halıları atlamıyor yani yine ben süpürüyorum arkasından yine ben kablolu süpürgemde Bosch Marka çok güzel çekiyor ama kablolu olduğu için çok uğraştırıyor ve yoruyor beni acaba ikisini de satıp kendime dikey süpürge mi alsam kullanıp memnun kaldığınız var mı