Rabiiul Tutaste_ tam dolum yapmadım canım 3 saat tutup çıkartıyordum haftada 2 kez 10-15 dk biniyordu tekrar ne zaman şarja takıyordun dersen de düzenli takmıyordum o yüzden bilmiyorum canım ama uzun gidiyor şarj azalınca yavaşlıyor zaten