busracinn bizim de kızımızda 6.ayinda böbrek taşı çıktı 7 mm, ama doğmadan önce boşluk vardı 7.5 mm biz onu takip edip kapanmasını beklerken bir de taş çıktı, nefroloji takipliyiz biz de ultrason bakılıyor sürekli, en son ultrasonda boşluk 3 mm taş da 6 mm dedi doktor, limonlu su içir dedi, bir de biz boşluktan dolayı böbreğe idrar kaçağı olduğu için koruyucu antibiyotik kullanıyoruz doğduğundan beri, bir yaşına kadar takip edelim ona göre bakarız dedi doktorumuz