aselliyam23 okulda içine attıkları tüm stresi size yansıtıyor o yüzden hırçınlığı ve huysuzluğu. Benim kızım da geçen sene daha çok öyleydi, okulda ayakkabısını değiştirirken her şey normal, okul bahçesinden çıkıp arabaya binince surat asıyordu, noldu diye soruyorum cevap yok, bir şey mi yaptım diyorum cevap yok. Sebepsiz trip yiyordum😂 kötü bir kelime söylediğinde de bu çok yanlış kimden duydun diye sordum hep, genelde arkadaş ismi söyledi tabiki. Bu sene sınıflarına yeni gelen bi kız var ondan muzdaribim ama her yanlış kelimenin yanlış olduğunu, böyle konuşmaması gerektiğini söylüyorum. Elden başka bir şey gelmiyor🤷🏼♀️ asıl 1. sınıfa başladığında x5 durumunu yaşayacağımdan da korkuyorum