Mom0870 bizimde öleydi 4. Ay kilosunda az almıstı dikkat et gece sütü kalorisi daha yuksek oldugu icin kalkmasa bile 4 saatte bir emzir bence yoksa bizim gibi az kilo almıs demesin doktorun 😔 artık 4 saatte bir kalkmasa bile emziriyorum yeterki kilo alsın diye