Zeynepomer96 10 kilo olanı yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum. Eşimin atletleri hariç her şeyi atıyorum. Karma program var onu kullanıyorum. Memnunum, iyi ki almışım. Yaşadığım şehirde her yer inşaat, toz, duman bu nedenle balkona asamıyorum, kıyafetlerimiz temiz kokusunu hissede hissede kullanıyoruz. Ek olarak ütü de kolaylaştı.