birprensannesi1 edamirasoker 1 yaş sabah kahvaltı, öğle çorba , akşam birlikte akşam yemeği. Yemekten sonra meyve püresi şeklinde tabii yiyor mu zorla 😃
babyisleeping edamirasoker 8.5 aylık 3 saatte 1 besliyorum. Sabah kahvaltı, öğlen çorba, ara öğün yoğurt ve meyve püresi
suhedaaaaa edamirasoker Bebeğim 1 yaşında. Biz ana oğul kayıntı çok seviyoruz. Bu sebeple 2 ana 3 ara öğün yapıyoruz. Canımız isterse bazen galeta falan kemiriyoruz, yoğurt kaşıklıyoruz.
lumoss Tam bunun için yazmaya gelmiştim . Bende merak ediyorum 3 ana öğün 2 ara öğün yapanlar var bunun içinde anne sütü de var mı yoksa anne sütü harici bebek 5 öğün mü yapıyor 🤔 biz 3 öğün yapıyoruz artı anne sütü
Kitsu Benim bebeğim 10 aylık anne sütü alıyor ama artık anne sütü doyurmuyor maalesef. Emmek sadece alışkanlık gibi kaldı o yüzden onu öğünden saymıyorum. 3 ana öğün 2 ara öğün gibi bizim de