busra8788 sharifova açken verdim ben hep baya içip su olduğunu anlayıp bırakıyordu her yarım saatte bir verdim sürekli ısrarla verdim ve alıştı.
arenin_annesi sharifova süt kaşığıyla veriyordum ben başlarda ama 6 aylıktı o zaman benimki sonra prematüre biberonuna koyup vermeye başlamıştım şu an foşur fusur kendi içiyor 8 aylık
cerensen Pipetle deneyebilirsiniz. Bir ucunu kapatın parmağınızla içinde kalan suyla diğer ucunu bebeğinizin ağzına verin emmeye çalışacaktır. Bunu sık sık tekrar ederseniz alışır benim kızım öyle alıştı şimdi suluğundan içebiliyor on aylık.