selmagokk Eczacım 1 hafta emzirme dedi ama çok uzun geldi kullanan varmı bazılarında 8saat gördüm nasıl yapmalıyım
birerkekbirkizannesii selmagokk be kullandım kızım 7.5 aylıktı bızzat doğum doktoruma sordum 12 saat yeterlı 12 saatın sonunda göğsünü boşalt sütü dök ve vermeye devam edebılırsın dedı. Benım buzlukta sütüm vardı zaten çok onları bıtırmek ıstıyorum 2 gun vermedım ben
limonkolonyasi selmagokk ella değilde emziren anneler için başka ilaç vardı ertes72 onu kullabilirsiniz 8 saat emzirmeyin ve bu süreçte sutunuzu sagip dokun
selmagokk birerkekbirkizannesii o zaman bugün hiç riske atmıyım yarın sabah emziririm birşey olurmu o zamana 🙁
bebeklerim1619 selmagokk canım bir sıkıntı oldu mu sizde emzirdikten sonra ben 14 aaat sonra emzirdim de
selmagokk 26merve26 bilmiyordum eczacıda direk bunu söyleyince bunu aldım ama kaç saat emzirmemem lazım ondan emin değilim sadece