Öncelikle merhaba hanımlar 1 oglum 1 kızım var ilk olan oglan 3 buçuk yaşında digeri de yeni dogdu kız bebek 25 günlük oldu oglum çok kırılgan bi yapıda hani zarar vereyim bagırayım huyu yok narin sakin yani oglumdan memnunum ama aşırı inatcı ve bni sinir ediyor bu kardeşi oldukdan sonrada aynı ama herşeye küsüyor yapma desek küsüyor güzelce konussam küsüyor kızsam küsüyor ne desem küsüyor yani ama kardesinş seviyor öpüyor kokluyor eşyalarını getiriyor vs vs yani ama küsmemesi için napabilirim bu benı yıpratıyor gidiyor yanımızdan küsünce digeri de bebek peşinden gidemiyorjm pek gitsem olmuyor gitmesem olmuuor bilmiuorum bişeyler diyin bana 😣😣😣