gkym 29 günlük kız bebeğimin bi meme ucunda milia var, başına gelen varmı, perşembe aşı için götürünce soracam doktora, önce buraua sorayım dedim, olası bi tıkanıklık yaparmı acaba :(
CuteBadesMama gkym dokunmayın genelde kendiliğinden geçiyor. Kızımın burnunun ucunda vardı 3 tane geçti. Yine kontrolde doktorundan bilgi alırsınız, geçer diyecektir 🌸
gkym CuteBadesMama oğlumun yüzünde de olmuştu geçmişti, şimdi kızımda da var yüzünde geçiyor, meme ucunda olunca tedirgin oldum bi. Teşekkür ederim inşallah geçer