limonkolonyasi incihanim_ ay az önce bende kahve postu açtım uzun zaman sonra 😅 afiyet olsun canım bugün bende böyleyim hicbisey yapasım yok
uykusuzanne__ incihanim_ afiyet olsun çocuklar uyudu bende uyacam biraz 😂bizim Burda da hava baya soğuk
incihanim_ limonkolonyasi son zamanlarda burda çok fazla takılmaya başladım bende 😅sorma hiçbişey yapmak gelmiyor içimden yapıştım koltuğa sanki 😂
incihanim_ mamacitaa_ saol canım sabahtan beri süpürge bana ben ona bakıyorum 😂bugün hiç süpüresim yok
Cicektebenimcicekligunlerde incihanim_ Ev işlerine sarıyorum ben böyle havalar da hep de tatile denk gelir 😃
Pamukhanim_ incihanim_ Afiyet olsun🌸 ben sabah komşuyla içmiştim kahveyi. Şimdi kız uyudu bende onunla uyuycam biraz.
incihanim_ Pamukhanim_ ahh keşke benimde böyle sabah kahve içebileceğim bir komşum olsa çok arıyorum valla😕
princessmom_ incihanim_ ben kapalı havaları seviyorum ya 😂 afiyet olsun ama genel olarak bişey yapasım yok😌