Ben sezeryan doğum yaptım , ilk süt gelmedi , sonra sağım yapmaya başladım o süre içinde de bebeğim göğsümü kavrayamadı çünkü hiç göğüs ucum yok. Plastik göğüs ucu kullandım. Sonra yara oldu ara verdik ama en başından beri biberonlar yediriyorum doymuyor diye. Şimdi bebeğim 3 aylık nasıl memeye yada silikon göğüs ucuna dönebilriim var mı böyle yaşayan 🥹🙏🏽