Panik yaptırmak istemem ancak bence kesinlikle merkeze gitmeli, oradaki hekimin yorumuna göre ilerlemelisiniz. Zaman kaybetmemek en sağlıklısı olur. İleri yada geride kalan ölçümlerde belli bir haftaya kadar normal kabul ediliyor. Ancak 4 hafta önemli bir süre. Yolun sonuna gelmiş sayılırsınız, hem sizin hem de bebeğinizin sağlığını göz önünde bulundurarak gitmekte fayda var. İnşallah her şey yolundadır, en azından içimiz rahatladı dersiniz. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️