peraa12 , geçen hafta pazar eşim aynı gün 3. Boşalmayı korunmasız yaptı diye 5 gündür sinir stres, öfke ataklarındayım. Test yapsam çok erken hiçbir şey anlaşılmaz diye onu da yapamıyorum. Benim bebeğim de 20 aylık ve mümkünse okula başlayana kadar ikinci çocuk istemiyorum. Beni bi tanesi bile öyle yoruyor ve ne yapsam da düzen kuramıyorum da delirmeme az kaldı. Kocamı öldürürsem ancak rahatlıcam