Merhaba
Bebeğime 1 yaş çekimi yaptım. Çekim esnasında pek gülmedi dondu gıbı her yer karışık kalabalık ışıklar falan ondan dolayı olduğunu biliyorum. Normalde çok haraketi bir bebektir her ay özele doktor kontrolüne de gideriz neyse fotoğrafçı bana neden böyle VS tarzda soru sordu bebeğimde bir sorun görmüş gibi sinirimi bozdu bazen insanlar çok gereksiz gerçekten. Bu durumu yaşayan var mi merak ettim. Bir kez de kafeye gitmiştik ilk gidisiydi oğlumun orsa da aynı şekilde etrafı seyretti hep bence normal böyle şeyler. Her gün dışarıya parka da çıkarız çok kafama takıldı fotoğrafçının o imalı sorusu