2 ay 2 haftalık bebeğim var 2. Ayda selectraya başlamıştım ama kanamamı arttırdığı için bırakmak zorunda kaldım doktor citolesle değiştirdi emzirme döneminde bu ilacı kullanan var mı gece içmeyi düşünüyorum zaten bebeğimi hem mama hem de anne sütüyle beslediğim için çok zararı olacağını düşünmüyorum gece mama ile beslerim mantığındayım