Nursel45 Kızlar oğlum çok terleyen bir çocuk 5 yaşında hep öyleydi sık sık idrara çıkar bir de çok su içer asla evde oturturmaz beni iştahı yerinde kilo kaybı yok ekstra bir belirtisi yok beni bilgilendirin lütfen 🥺 🙏🏻
catperson Nursel45 bunu anlamanın yolu tahlillerini yaptırmak. Benim kardeşime 7 yaşında konmuştu teşhis. Ağızda tuhaf bir koku, iştahı iyi olmasına rağmen kilo kaybı vardı.
Nursel45 endoplazmikretikulumiste ögretmenimiz yarım saatte 3 kere çişe gidiyor dedi evde de öyle bir doktora götürün dedi babaannesi ve dedesi de şeker hastası ne bilim belirtiler var gibi