oflu615 buzdolabına koyuyorum , yani bi süresi varmı bilgim yok eczacım istediğin kadar kullan dedi yeni bitti 2 aya yakın kullandım önceden küçük olanlardan alıyordum tek kullanımlıklardan ama omlarında fiyatı pahalı artık bide şırınga işe sıkmak daha rahatlatıyor bebeğimi hasta olduğu dönemlerde özellikle bi sorun olacağını zannetmiyorum belli bi süre kullanabilir bence