analikzormus benimki 9 aylık hala memede uyuyor emzik hiç almadı bende zorlamadım😊 meme olmadığında da kucakta pış pışlayarak uyur, baştan böyle alıştı hala da aynı ilerliyoruz. Yani rahatsız edici bi durum aslında heryeeim tutuluyor sabah kalktığımda gece şekilden şekile giriyoruz aynı yatakta yatıyoruz kaliteli bi uykum yok vs. Ama zaten belli bi süre oluyor bu şikayet etmektense keyfimi çıkarıyorum 😅 yani sizin ve bebeğinizin isteğine bağlı bu durum aslında bide yaşam şeklinize çalışıyormusunuz, çok aktif bi hayatınız varmı … gibi gibi . Siz olmadığınızda da başka birinin rahatlıkla uyutabilmesi için. memede uyutmak istemiyorsanız başka bi destekleyici bulun emzik, pış pış , kucakta sallama gibi