simseklivekalpli yavruaslanlar çok yükselmişti düzeltme yapıldı alacaksanız alın sonra yine çıkacaktır
Denizpasam Mtzzeynep hayırlısı olsun, bizde araba bakıyoruz. Ev almak için arabamızı satmıştık. Bizde altın bozduracağız almak için. Ne marka alacaksınız? Şimdiden kazasız belasız iyi günlerde kullanın inş 🙏🏻
Rabiiul yavruaslanlar kuyumcudan kuyumcuya fark ediyor canım Sarıyer daha pahalıdır başka semtten alabilirsen öyle yap Gültepe’de Özkanak var orası daha uygun
Mtzzeynep Denizpasam Megane çok istedim ama denkleyemedik parayı altında düşünce fiat egea urbanmış sanırım kapora verdikte bayram tatiline denk geldi.
seros3535 Mtzzeynep Merhaba bizde pazartesi günü bayiye gittik megane touch paketler 1400 iken Kia ceed ler daha donanımlı paket ve uygundu fiyat olarak megane göre bide ona Bakın isterseniz bende altının çıkmasını bekliyorum nasipse bizde arabayı değiştirmeyi düşünüyoruz
Birhaziranhikayesi yavruaslanlar sağlık olsun yapacak bir şey yok Allah ödeme gücü versin gerisi kolay ☺️
idilirem yavruaslanlar altın uzun vadeli en Güzel yatırımdır inerde çıkarda,altının 12 bine çıkacağı söyleniyor o yüzden şuan almak çok mantıklı uçuşa geçecek çünkü
forumgurmesi Biz zenginler arasında bir söz vardır; “Altın çıktığı yeri unutmaz” diye.😅 Yani elinde altını olan sakın bozdurmasın, devletimiz birazcık keriz silkeliyor. Aralık ayında tekrar pik yapacaktır emin olun.
yavruaslanlar forumgurmesi hahah sevdim bu lafı ama ben ödeme için biriktiriyorum cnm oldukça alıyorum