bemanti sigarayı bırakmaya çalışıyormusunuz bu konuda ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama söylemeden geçemeyeceğim. Benim de annem sizin gibi sigara içiyordu. Kendi sağlığı maşallah yerinde ama olan bana oldu. Ciğerlerimden rahatsızlanmştım çok şükür şimdi iyiyim ama iyi olmayadabilirdim.yıllarca süren tedavilerle boğuştum.Sadece yanımda bebekliğimden beri içilen sigaralardan dolayı oldu.
Hemen yanımda içmeselerde başka odalarda içselerde yinede hasta etmeye yetiyormuş.
Yani demem o ki bebeğinizin sağlığı için içmemelisiniz.