Önlük, cam rende, Chicco suluk ve buharda pişirme aparatı dışında bir şey almadım. Kaşığı bile 12. ayda kendi yemeye başlayınca aldım tatlı kaşığı ağır geliyordu. 10 aylıkken de pipetli suluk aldım kahvaltıda içecek içmeye başlayınca. Gerisini gereksiz masraf olarak buluyorum ben. Bölmeli tabak aldım ama gözü hep bizim tabaklardaydı içinde aynı yemek olsa bile. Hatta bir süre sonra mama sandalyesinde bile durmadı ben de tabak kısmını söküp onu masaya yaklaştırdım, yemeklerini bizimle aynı tabaklara koydum ve asla müdahale etmedim 12. aydan itibaren. Şimdi bizimle yediği için çok mutlu ve çok iştahlı yemek yiyor. Benim bebeğimde süreç böyle işledi.