begonvil00 14 aydır yalnızım, tuvalete banyoya birlikte gidiyoruz, gece bile tuvalete gittiğimde kameradan izliyorum. Markete, manava, arkadaş buluşmalarına oğlumla gideriz. Şu güne kadar anneme bile bırakamadım ( keşke bırakabilsem bensiz pek rahat vermiyor insanlara🤣) Toparlarsak : Halledebilirsiniz, korkmayın. 1 haftalık sezaryenliyken bile tek başıma dışarı çıktım çünkü o gün bunu yapmasam cesaretli olmasam gerisi maalesef gelmeyecekti. Ufaktan kendinizi telkin edin, bebeniz size muhtaç iyi olmanıza muhtaç. Biz kadınlar güçlüyüz (keşke güçlü olmasak, Seyit Onbaşı olduk mübarek) o yüzden kendinize güvenin, yapamadığınız yerde destek isteyin/alın.