ayseorhann Merhaba, kontrol ve tedavi amaçlı nörologa götürebilirsiniz. Zaten ciddi bi sorun varsa, onlar sizi beyin cerrahına yöneltirler, beyin cerrahları bıngıldak kapanmışsa, beynin büyümek için yeterli alanı yoksa ve ciddi kafa şekli bozuklukları varsa, özellikle de beyin gelişimini tehdit eden bu zaman müdahale ederler.
Umarım sıkıntılı bi durum olmaz, hafif bir tedavi ile atlatırsınız.