asudetnc Merhaba doğum parası yardımı başvurusu yapanlar paranız kaç günde yattı acaba hesaba mı yatırıyorlar nasıl oluyor ?
myangelson asudetnc Mayıs başında başvurdum Haziran sonunda yattı. Halkbankasından kimliğiniz ile çekmeniz gerekiyor
makbulse myangelson ailem uygulamasında 30 Ekim gösteriyor o gün gidip bankadan mı çekeceğiz acaba yoksa hesaba yatar mı
ebrtns 30 Ekim yazıyorsa bazen yatması akşam 6 yi buluyor 31 inde gidin bence kart verdilerse kart ile cekiceksiniz kart yoksa eğer şubede vezneden cekiceksiniz