Zynpsare aslında çocuk çok büyümeden bıraktırınca mantıklı oluyor çünkü daha aşırı anlamamış oluyor ben kızıma 1,5 yaşında bıraktırdım ısırıyordu emziğini genelde gün içinde vermemeye çalışıyordum emziğini birazcık yırtmış ısırarak ben de biraz daha açtım sonra ucunu koparttık yavaş yavaş tutamaz gibi olunca bıraktı .
Şimdi bi çocuğum var kızım 2,5 yaşında bebeğin emziğini bi kaç kez denedi sonra annecim dişlerin yamuk olur falan diyince bıraktı şuan almıyor kardeşine veriyor emziği