nazlimom_ merhabalar azur 8000 aldım ve bugün denedim. Ütünün ısınması 3-4 dakikayı buluyor ve suyu bitmeye yakın motor gibi sesler çıkarıyor bunlar normal mi? Bir de ilk su doldurduğumda bir süre su bırakıyor ütüleme esnasında. Alırken çok yorum da bakmamıştım ama çok fazla kötü yorum var kronik problem sayılabilecek. Sizin tecrübeleriniz nedir acaba?