rykc7 Kizlar bebegim 4 aylik ana kucağında da benim kucagimdada durmak istemiyor oturmak istiyor ayağa kalkmaya çalışıyor sizce destekli oturtmak için küçük mü siz ne zaman oturtmaya basladiniz
tarana19 rykc7 Merhaba, benim kızım da öyle. Kendi kalkmak istiyor, doktorum 2,5 - 3 aydan itibaren kucakta destekleyerek oturtabilirsiniz demişdi. Kanepede yastıkla destekli oturtmak için ise 4-5 ayı beklemek gerek.
elif5507 rykc7 Benim doktorum 5 10 dk gibi sürelerle kucaginizda destekli oturtabilirsiniz demişti 4. Aydan sonra benim ki de çok istiyordu oturmak
leylam33 rykc7 4 ay 11 gunluguz elımden tuttugumuzda hemen kendını kaldırıp oturuyor pozısyonuna gelıyor ara ara yapıyorum tabı toplamda 1 - 2 dakıka gıbı kısa bır süec çok hoşuna gıdıyor
alparslanmomms Valla benim doktor 5. Aydan sonra demişti ama bence oturmak isteyen çocuk saatlerce oturtulmadan alıştırma yapılmalı . İsteyince biraz otursun kucağınızda ama saatlerce yapmayın derim
yagmurmerdan alparslanmomms benim bebeğim 4. Ay sonu başladı fakat dörde girer girmez oda oturmak istemedi eğik bı şekilde destekle oturtabilirsim bence bı sorun olusmaz
bikahveicelimmi rykc7 benim oglum da 4 aylikken ana kucaginda kendini kaldirip dururdu oturmak isterdi herkesin aylarca kullandigi ana kucagi bizde 4. Ayda ortami terketti😂 doktor da zaten 4.5 aydan sonra yarim oturtabilirsiniz demisti o sekilde basladik 5.5 Ayda da tam oturmasina izin cikti😅
merverol28 rykc7 4.5 ayda doktorumuz destekli oturtabilirsiniz dedi. Şu an 7.5 aylık desteksiz oturuyor ama bir eli yerde oluyor mutlaka. Elleri havada oturamıyor henüz
oykumari rykc7 Biz doktorumuzun onayıyla Ayda destekli ve kısa süreli olarak oturtmalara başladık zaten bebişimizi yatırdığımızda kendini zorlayıp kalkmaya çalışıyordu 🙈 en azından kucakta destekli oturunca meraklı meraklı etrafı izleyeme gözlemlemeye başladı 🌸
myangelson rykc7 4 aydan sonra destekli oturtuluyor tabi doktor muayene ederek karar veriyor buna kaslarına falan bakarak baş tutmasına falan
nura97 4 aydan destekli oturuyordu. Zaten kendisi de istiyordu kucakta kendini one cekiyordu. 6 nin sonlar desteksiz oturmaya basladi
bikahveicelimmi rykc7 hayir biz kendimiz arkasina yastik koyuyorduk veya kucagimizdayken de tam oturur gibi degil de yari uzanir gibi oturtuyorduk. 6. Ayda ara sira duse duse kendisi oturabiliyordu