rumeysa_shbs
UykuPerisi_
Biz de 9. Aya yeni girdik. 8 ay 1 günlüğüz normalde hiç uyku problemimiz yoktu. Ama 8. Ay beni mahvettiiiii. Uykuya geç geçiyor, geceleri ağlayarak uyanıp sakinleşmemeler… şu 1 aydır öyle yoruldum ki, zaten uykusuzluktan kendime ait bir düzenim kalmadı, bende en iyisi 5 ten sonra uyumuyorum zaten 7 de kalkıp hazırlanıp çıkmam lazım bari bu 2 saatte kendime vakit ayırmış oluyorum. Yoksa uyu uyan başım ağrıyor, uyusun diye emzirmekten başım dönüyor midem bulanıyor aç değil ama eminim 18.30 gibi kırmızı çorba yaptım 1 koca kase, içinde et, soğan sarımsak, domates kapya ve tahıl karışımlı, tam 1 saat uykuya direndi 21.30 gibi uyudu, uykunun arasında 22.00 da da 180 cc mama verdim sabaha kadar uyanmadı çok şükür, 1 2 kere kıpraştı o kadar tabi benim uykum bölünüyor her seferinde 🫠