kızlar dün memeyi bırakmaya karar verdim bebeğim 15 aylık her gece en az 10 kere uyanıyordu ve emdiği için bir şey yemiyordu ayrıyetten çok ısırıyordu kanatıyordu hep bende dayanamadım artık. gündüz bir şekilde idare ettim ayağımda sallayarak uyuttum ama gece uyandığında uyutamadım bir türlü kaç saat oldu hala ayaktayız bende yavaş yavaş bırakmaya karar verdim gündüz vermeyeceğim gece vereceğim sadece yavaş yavaş onuda keseceğim önerileriniz varsa verir misiniz şu an çok ihtiyacım var 🥲