anonimm2503
Post açmıştım arkadaşlar yorumda yaptı bakın isterseniz. E devlette arama kısmına doğum yardımı başvurusu yazınca çıkıyor oradan yapılıyor. Bebeğinizin tcsi gerekiyor birde ilk etapta iki aşamalı giriş istiyor yine e devlette profilime girip oradan iki aşamalı girişi aktif edebilirsiniz. Cihazınızda NFC özelliği olması gerekiyor çünkü kimlik doğrulaması yapmanız lazım